Partnerem merytorycznym serwisu jest: logo-pracuj
Zmiany pokoleniowe w firmach nie są niczym nadzwyczajnym, jednak zarządzanie wielopokoleniowym zespołem może być sporym wyzwaniem. Spowodowane jest to przede wszystkim ewolucją kulturową, która na starszych pracownikach wymusiła dopasowanie się do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy i… trendów, najmłodszych zaś zmusiła do wdrożenia się w swojego rodzaju regulacje. Jak to wszystko ze sobą pogodzić?
Za nami pierwsza edycja JOBICON. Podczas jednodniowego eventu w Krakowie mieliśmy okazję spotkać się i porozmawiać nie tylko z utalentowanymi kandydatami, lecz również z pracodawcami, którzy wiedzą i doświadczeniem dzielili się z uczestnikami festiwalu. O tym, dlaczego warto uczestniczyć w takim wydarzeniu i jakie przynosi korzyści w procesie rekrutacji i budowaniu zespołu, opowiada Katarzyna Pasek, Starszy Specjalista ds. rekrutacji i EB w firmie OTCF, do której należy znana w świecie sportu marka 4F.
Rozpocząłeś poszukiwania utalentowanego pracownika. Rekrutacja trwa już miesiąc, a kandydata wciąż brak? Jak i gdzie zatem szukać, aby czas poświęcony na rozbudowę zespołu nie był stracony? Jakimi działaniami wzbogacić klasyczną rekrutację, aby była skuteczna? Z jakich narzędzi skorzystać?
Media społecznościowe to jedno z narzędzi dotarcia do większego grona kandydatów. Uczestnictwo w evencie, ogłoszenie na portalu, ciekawe inicjatywy pracownicze – to wszystko powinno znaleźć się na profilu Twojej marki. A wtedy „talenty” same chętnie przyjdą do ciebie na rozmowę rekrutacyjną.
Młodzi kandydaci chętnie korzystają z okazji, by móc bezpośrednio porozmawiać z pracodawcami, szczególnie podczas eventów. Przygotowania do takiego wydarzenia nie muszą być trudne, jeśli odpowiednio się do nich zabierzemy.
Jeśli chcesz otrzymywać mailem od Grupy Pracuj informacje marketingowe o usługach, wydarzeniach, w szczególności oferty handlowe, ebooki i inne materiały edukacyjne, newslettery, podaj swój adres e-mail. Wpisując swój adres e-mail i klikając w przycisk „zapisz” lub „wyślij”, zgadzasz się na otrzymywanie mailem takich informacji. infoIcon
Dowiedz się więcej o przetwarzaniu Twoich danych >> tutaj