Partnerem merytorycznym serwisu jest:
Mamy dużo na głowie. Do tego employer branding, który ma sprawić, że  tak szef, jak i pracownicy będą zadowoleni, bo opinia o firmie jest niezwykle ważna. Czy warto w takim wypadku skorzystać z pomocy osób trzecich?
O dobry moment na naukę zawsze trudno. A przecież na rynku dostępnych jest sporo spotkań, kursów, szkoleń, które pomogą rozwinąć umiejętności i skrzydła.
Pokolenie ekranów i digital natives to tylko niektóre z przydomków nadanych najmłodszemu pokoleniu, które wchodzi na rynek pracy. Czy słusznie chcemy docierać do nich tylko w przestrzeni wirtualnej?
Pracodawcy chętnie piszą o sobie. Inwestują w zakładkę Kariera na swojej macierzystej stronie, profile w publikacjach dystrybuowanych na targach pracy i w serwisach online’owych. Czy robią to dobrze?
Budujesz wizerunek pracodawcy, a może chcesz zacząć swoją przygodę z employer brandingiem? Sprawdź, jakie (niekoniecznie oczywiste) tytuły trzeba poznać.
Jeśli chcesz otrzymywać mailem od Grupy Pracuj informacje marketingowe o usługach, wydarzeniach, w szczególności oferty handlowe, ebooki i inne materiały edukacyjne, newslettery, podaj swój adres e-mail. Wpisując swój adres e-mail i klikając w przycisk „zapisz” lub „wyślij”, zgadzasz się na otrzymywanie mailem takich informacji. infoIcon
Dowiedz się więcej o przetwarzaniu Twoich danych >> tutaj