15 września ukazał się czwarty spot, który jest kontynuacją prowadzonej obecnie kampanii Pracuj.pl. Tym razem nasze działania kierowane są do specjalistów, czyli tzw. White Collars.
Szef nadal nie odpuszcza! Po tournée po magazynie, sklepie oraz wizycie w szoferce, przyszedł czas na dobrze znane biuro! Tym razem dał swoim pracownikom solidną lekcję oszczędzania.
Spot utrzymany jest w humorystycznym tonie i ma zachęcić naszych odbiorców do poszukiwania miejsca pracy, w którym czują się dobrze, są doceniani i mogą swobodnie wykonywać swoje obowiązki. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie firmy można znaleźć na portalu Pracuj.pl
Najnowszy spot pt. „Dyrdymałki” jest dostępny na kanale: YouTube.
Reklamę wyświetlą największe ogólnopolskie stację jak m.in TVN, Polsat, TVP, a także kanały tematyczne. Spot jest emitowany w najlepszych serwisach VOD, takich jak: IPLA, Player, a także mediach społecznościowych takich jak: Facebook, czy YouTube.
Równolegle, wystartowały działania online wspierające całą kampanię! Poniższe Key Visuale pojawiają się w dużych, ogólnopolskich serwisach takich jak Onet, Interia czy WP oraz regionalnych serwisach internetowych. To najlepszy czas dla pracodawcy do poszukiwania najlepszych specjalistów z rynku.